لوازم دکوراتیو

قیمت ۱۰ مدل بهترین لوستر سقفی ارزان و مدرن ۱۴۰۲

لوستر سقفیلوستر سقفی یک از بهترین لوازم های دکوراتیو خانه است که برای ظاهر سازی زیباتر خانه و نورپردازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از آن می توان در محیط پذیرایی، اتاق ها، راهرو ها و آشپزخانه به جهت تکمیل کردن زیبایی این محیط ها استفاده کرد این لوازم دکوراتیو زیبا از جنس های چوبی، شیشه، فلز و برنز بیشتر تولید می شود.

به دلیل روشنایی زیاد و ظاهر زیبایی که این لوازم دکوراتیو دارد حس خوبی را به افراد در خانه منتقل می نماید از همین رو شما باید بهترین لوستر سقفی که مناسب با محیط مورد نظر است را خریداری نمایید. اما برای خرید این لوازم دکور بسیار زیبا و کاربردی باید نکات مفیدی را بدانید با ما در ادامه با راهنمای خرید لوستر سقفی همراه باشید.

قیمت لوستر سقفی چقدر است؟

قیمت های این محصول به دلیل تنوع بسیار بالا مختلف می باشند این قیمت ها نسبت به مدل، جنس، نوع و ابعاد تعیین شده اند قیمت هایی این محصول از ۱ تا ۵۰ میلیون تومان در بازار موجود است که مدل های بالای ۵ میلیون تومان دارای ابعادی بزرگ تر و شکیل تر طراحی شده اند و بیشتر مناسب برای محیط پذیرایی هستند قیمت لوستر سقفی ارزان بین ۱۰۰ هزاز تومان تا ۱ میلیون تومان است که بیشتر این لوستر سقفی برای راهرو و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایا و معایب لوستر سقفی را بدانید

قبل از خرید باید بدانید که مزایا و معایب این محصول چیست که ما در ادامه این موضوع را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد تا بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید.

مزایا لوستر سقفی

روشنایی بیشتر محیط

تاثیر بسیار در زیبایی دکوراسیون

قابلیت استفاده در تمامی محیط ها

انتقال حس خوب به افراد در خانه

ست شدن با سایر لوازم دکوراتیو

معایب لوستر سقفی

لوستر سقفی هیچ گونه معایبی ندارد فقط در برخی از مدل های آن امکان تغییر رنگ در بدنه و کیفیت پایین چراغ های به کار رفته شده در این مدل ها است.

پرفروش ترین مدل لوستر سقفی کدامند؟

تمامی مدل های موجود در بازار بنا به نوع محیط و استفاده آن ها پرفروش هستند اما لوستر سقفی مدرن امروزه توانسته یکی از پرفروش ترین مدل های بازار باشند. همچنین لوستر سقفی کوچک که بیشتر در اتاق خواب ها استفاده می شود و از قیمت ارزان برخودار است یکی دیگر از مدل های پرفروش محسوب می شوند. ما در ادامه ی همین پست می خواهیم پرفروش ترین مدل های لوستر سقفی را برای شما عزیزان قرار دهیم می توانید با مشاهده و بررسی هر مدل اقدام به خرید آن نمایید.


۱. خرید لوستر سقفی ام کی لایتینگ مدل مدرن کد LF60

لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد LF60

این مدل یکی از بهترین لوستر سقفی است که بسیار پرفروش بوده و خریداران رضایت زیادی از آن دارند طراحی آن بسیار شکیل می باشد که باعث می شود تا دکوراسیون خانه شما بسیار جذاب تر و زیباتر شود این مدل از لامپ نوع SMD استفاده می کند که نوردهی مطلوبی دارد.

جنس بدنه این مدل از آلومینیوم با کیفیت ساخته شده که از درخشش خوبی در طول روز از خود نشان می دهد که بسیار به چشم مخاطبین زیبا می باشد این لوستر سقفی سبک طراحی شده و وزن آن سه کیلوگرم است که بسیار مطلوب می باشد.

اطلاعات محصول

نوع لامپ SMD
توان ۴۲ وات
جنس بدنه آلومینیوم
ابعاد ۶۰x۶۰x۲۷ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا

۲. خرید لوستر سقفی ۱۲ شعله کد ۶۶۹۹

لوستر 12 شعله کد 6699

این لوستر سقفی جدید از جنس برنج و طراحی بسیار زیبا و شیک است دارای ۱۲ عدد شعله یا همان لامپ می باشد که روشنایی خوبی را فراهم می سازد از این مدل بیشتر در محیط پذیرایی استفاده می شود رنگ آن با ثبات بوده و از کیفیت بالا برخودار است.

این مدل بیشتر مناسب برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک است و می تواند به زیبایی دکوراسیون چند برابر به افزاید قیمت این مدل نیز نسبت به جنس و طراحی زیبای آن مناسب است ارتفاعی که برای آن در نظر گرفته شده ۶۵ سانتی متر است.

اطلاعات محصول

جنس بدنه برنج
تعداد سرپیچ لامپ ۱۲ عدد
قابلیت تعویض لامپ دارد
ابعاد ۵۵x۵۵x۶۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا


بهترین مدل لوستر سقفی کدام است؟

بهترین لوستر سقفی باید دارای جنس با کیفیت و ظاهری زیبا داشته باشد بهترین مدل های لوستر سقفی که در بازار موجود هستند از تنوع بسیار بالا برخودار می باشند شما باید بهترین مدل را برای محیط مربوطه که می خواهید استفاده کنید انتخاب نمایید.

بهترین مدل هایی که در بازار موجود هستند از لحاظ ظاهری به شکل هایی هم چون دایره ای، کروی، تک آویز، استوانه ای، خطی، مستطیلی، مربعی چهار تا هشت گوش می باشند که شما نسبت به سلیقه و نوع محیط مورد نظر انتخاب خود را می توانید انجام دهید.

نکات لازم که هنگام خرید لوستر سقفی باید بدانید

جنس بدنه: لوستر سقفی از جنس های مختلفی طراحی می شوند که شامل لوستر سقفی کریستال، لوستر سقفی برنز، لوستر سقفی چوبی، لوستر سقفی فلزی، لوستر سقفی شیشه ای می باشند.

نوع مدل: این محصول دارای دو نوع دیواری و آویزی است که شما نسبت به سلیقه و نوع محیط مرتبط مدل مورد نظرا انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهید.

شکل ظاهری: انتخاب شکل ظاهری بستگی به محیط و سلیقه شما دارد این شکل ها می تواند شامل مواردی مانند دایره ای، کروی، استوانه ای، خطی، مستطیلی، مربعی و غیره باشند.

ابعاد و وزن: اندازه و وزن این محصول بسیار مهم بوده که شما باید نسبت به ابعاد محیط مورد نظر اندازه ی مناسب را در نظر بگیرد وزن سبک تر هم باعث نصب آسان تر آن خواهد شد.

امکانات: مدل مورد نظر باید قابلیت تعویض لامپ و سری را داشته باشد تا در صورت خرابی به راحتی تعویض شوند از دیگر امکانات می توان به ریموت کنترل و آویز اشاره کرد.

نوع لامپ: لوستر سقفی ال ای دی امروزه یکی از بهترین لامپ هایی است که دارای نورپردازی بالا بوده که باعث می شود تا محیط کاملا روشن و دلنشین باشد.

سوالات متداول مهم قبل از خرید لوستر سقفی

انواع لوستر سقفی کدامند؟

لوستر سقفی دارای دو نوع دیواری و آویزی می باشد که هر کدام مناسب با محیط مورد نظر طراحی شده اند.

نصب لوستر سقفی چگونه است؟

نصب آن باید توسط افرادی انجام گیرند که در این حوزه فعالیت دارند و از تخصص کافی برخودار هستند مانند برق کار ها و نصاب ها لوازم دکوراتیو

لوستر سقفی برای پذیرایی چه مدل خوبه؟

معمولا برای محیط پذیرایی از لوستر سقفی با ابعاد بزرگ و تعداد شعله ها بالا استفاده می شود که جذابیت خاصی دارند نوع مدل انتخاب شده به سلیقه و دکور خانه شما بستگی دارد.


5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا